NEJ!

Nej inte blev det att vara ledig idag inte. Sitter på jobbet och har två timmar kvar innan jag slutar. Dom ringde imorse och fråga om jag inte kunde komma och jobba på Skärgårds mellan 8 och 17. Jag som inte kan säga nej sa ju alltså ja. Men nu är dagen snart gjord, men allt som jag skulle ha fått gjort är fortfarande ogjort. Måste byta hos fiskarna och måste städa mitt rum. Men aja får se hur mycket jag orkar när jag kommer hem. När man ätit lite middag så kanske allt känns lite bättre.

Sen har mormor varit på sjukhuset idag och tagit ett benmärgsprov. Jag ryser bara av tanken på hur ont det ska göra. Men iaf så tror dom att det är Leukemi, jag hoppas innerligt att det inte är det. Jag tror inte att mormor orkar så mycket mera nu. Hon har haft en massa sjukdomar och jobbiga tillstånds så nu får det vara nog.


Aja plikten kallar, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0