Lucia

13 december och det är lucia idag. Jag har jobbat delad tur och varit så sjukligt trött idag. Tog en powernap på 2 timmar idag men jag vet inte om det hjälpte, var jättetrött ändå. Jag har iaf försökt vara på bra humör och sjungit för gamlern. Dom uppskatta det så det var ju bra.
En av dom grät faktis nån tår :P

Idag fyller Cayenne 3 år också :)

Nu ska jag se om jag inte har nån bra film på datorn och sen sova. Kan hända att det blir simning imorgon annar får jag väl ta mig en spring tur.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0