lördag igen

Alltså tiden går så fruktansvärt fort, det var nyss lördag! Det är hemskt, känns som att jag inte hinner nått.

Uppstigning 06.00 imorse, jobb till 11 sen blev det Rubens innebandymatch. Dom vann med 9-3 eller 9-4 det är inte så noga.
Jag funderar på om jag ska ta mig en tur till solbacken. Det är som trevligt där, dock kan det hända att det är mycke folk så här på en lördag. Ikväll blir det troligtvis fest hos David och sen Balzac. Kommer att ångra det imorgon när jag ska upp klockan 6 igen.

Ha en bra dag/kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0