Lördag 12 December

Godmorgon!
Är nu hemma på timmar och ska tillbaka till jobbet 15.45. Skönt med några timmar att slappa på så här. Ska snart ta mig en promenad med Cayenne och sen duscha., kansek he på en tvätt också. Ikväll ska jag nog till Veronica bara jag kan låna en bil.

Igår var jag och mamma på solbacken och jag köpte två nya fiskar, men imorse när jag vakna var en av dom död. Det sjukaste var ju att jag sa till han som sålde dom att jag inte tyckte att den såg frisk ut, men han sa att den var frisk och skulle se ut så. Jag valde då den fisken för att den var vit med svarta ögon så jag tyckte att den såg lite rolig ut men nu måste jag ringa och säga att jag vill ha en ny nu när den inte ens levde i en dag.

Aja nu är det dags att sätta igång och få nått gjort.

Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0