Hedvig är hemma!

Idag har det varit en lång och intensiv dag. Först for jag till stan med mamma, jag inhandlade lite julklappar från mig till mig medans mamma var och klippte sig och var på spabehandling. Jag tycker att vi delade upp lyxen rätt lika ändå..eller nått. När mamma var klar tog vi en fika (efter mycke övertalande från mamma, jag ville egentligen hem) det var mysigt.
Mina julklappar till mig själv blev iaf två kjolar från H&M som var på rea, ett örhänge, ett par sockar, hårfärg och en ögonbrynsplockar med en lampa på.

Klockan 18 bar det av mot stan för att träffa Hedvig som kommit hem från London i några dagar. Vi for sen med några fler och körde laserdome det var askul, dock var jag inte så jättebra men jag hade kul.
Sen tillbaka till Hedvig och drack glögg och fikade, myskväll med andra ord.

Nu ska jag se sista avsnittet av Merlin sen ta och sova, natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0