Fredag igen!

Fredag och jag har en välförkänt ledig dag. Jag har städat och fixat julklapp till mormor och morfar och farmor och farfar. Jag har gjort en almanacka med bilder av oss. Det blir nog bra, och är lite roligare än en vanlig.
Snart ska jag se om jag kan hitta nå kläder och sen ska jag med mamma på solbacken en sväng och jag undrar om jag inte ska köpa mig två nya fiskar eftersom att det börjar vara lite lite  i skålen för tillfället. Kolla kan jag ju iaf göra. Ikväll blir det bruks, det är stormöte ikväll och jag är som vanligt ansvarig för fikat.

Och ett tips från mig till er är att börja kolla på "Glee" det är en bra serie, man blir glad av all musik.

Dags att börjar klä sig!


Härifrån beställde jag min almanacka http://www.vistaprint.se/kalendrar-alla.aspx?GP=12%2f11%2f2009+8%3a00%3a07+AM&rd=2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0