9 december

Det blev inte många timmars sömn i natt. Hann börja tänka för mycket och då gick det inte att somna. Men tillslut så, men då ringde klockan just när jag somnat känns det som. Ja iaf så är första delen av jobbdagen slut, nu är det bara ett eftermiddagspass på skärgårds sen är det klart för idag.
Imorgon är det jobb igen, och så långt som jag vet så jobber jag till på onsdag till veckan då jag går av natt. Så om jag inte räknat helt fel så tror jag att jag jobbat 12 dagar på rad då om inte 13 + några dubbelskift vissa dagar. Aja det är bra med jobb, och jag har klagat på att inte ha nått så nu får man ta och bita ihop och jobba på några dagar till.
Annars då, ja Hedvig kommer snart hem! :D Ska hämta henne på flyplatsen den 22.

Nej dags att ta en macka och sen åka till Skärgårds och jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0