2:a advent

Jag tog mig upp idag trots dom ynka 3 timmars sömn. Det blev fest hos David igår med Elin, Josef, Alexander, Joel, Albin och David då såklart. Vi tog oss inte ut på Balzac förän klockan blev 01.00, men då uppskatta man den tinma som man fick där. Jag hann träffa massa trevligt folk, Rebecca, Linda, David, Elias, Frida, Simon och en massa andra. Nä det var riktigt trevligt. Idag har jag hunnit med lite jobb och nu ska vi snart till farmor och farfar. Sen bär det av till ursviken och där blir det cellgrupp och sen efter det så kan det bli häng med några flickor i stan.

Davids ytterdörr, och ja han är stolt över att den är rosa! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0