20 år

God eftermiddag. Jag har ju som sagt jobbat natten till idag och ska även jobba i natt. Jag vet inte om min dag började allt för bra. Jag satt mig upp i sängen och då böjrade jag blöda näsblod. Det var verkligen inte lite heller, hedde jag upp huvudet så kom det i halsen istället. Nej ursch för näsblod!
Sen blev det att åka och simma, det var på tiden. Det hans bara med en gång förra veckan och det var riktigt dåligt av oss. Vi får se hur det ser ut med jobb och tid den här veckan.

Imorgon ska jag och Maria se "Luftslottet som sprängdes", jag taggar till tusen! :D

Annars då, ja bestlutsångesten är fortfarande kvar till 100 % men snart så ska jag nog ha kommit fram till något. Sen så är det David Furbergs födelsedag idag! Nu blir han 20 han också! Grattis, och jag vet att du egentligen inte är arg för att jag och några till lämnade dig på Max ;) haha

Nu väntar mat, kycklingsallad bjuds det på.

<-- David F.

Du och jag imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0