17 nysningar

Det har varit en lång dag idag, jag har hunnit med jobb, farmor och farfar, cellgrupp och mys i stan. Men trots att den varit lång så har den varit bra. Imorgon ska jag unna mig en sovmorgon sen blir det simning och jobb. Förövrigt så nös jag typ 17 gånger påp rad idag. Det var det jobbigaste jag gjort på länge. Var ju helt slut efter, och försöka gå nån stans medans jag nös det var ett äventyr i sig.

Det blev en mycket bra 2:a advents kväll! Jag har varit med Astrid och Maria. Vi har myst och pratat. Jag gillar när nån kommer tillbaka till skell och det känns som personen inte ens har varit borta. Allt är som vanligt och man kan prata precis som vanligt. Välkommen hem Maria! :D

Nu ska jag se om jag orkar läsa en liten stund sen blir det sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0