17 december

Nyss hemkommen från en mycket kall kväll på jobbet, men nu är den över. Jag har hunnit äta kvällsfika bestående av varmchoklad och limpa, det var gott vill jag lova.
Igår så var jag och Maria på bio, vi såg "Luftslottet Som Sprängdes" den var mycket bra. Det var helt enkelt en bra kväll.

Imorgon blir en slappar dag, jag är ledig imorgon och har verkligen tänkt vara det också. Ska upp och simma imorgon klockan 11 men före det hade jag tänkt hinna med och byta hos fiskarna. Sen efter simningen lite julklappsinslagning och kanske lite städ av rummet och toan. Men sen ska jag slappa hela kvällen hemma med familjen. Syskonen har fått jullov och mamma är hemma, pappa är dock på jobbet men alla är nästan hemma så det blir iaf en kväll i soffan för min del. På lördag börjar arbetet om igen, jobbar lördag, söndag och måndag. På lördag ska det hinnas med klassåterträff och på söndag cellavslutning så det blir full fart i helgen. Måndag är det också jobb som gäller. Tisdag ska jag hämta Hedvig på flyplatsen! :D Sen är det nästan jul får se om jag ska orka jobba dagen före jul, tror inte det men vi får se.

Nu blir det Merlin, godnatt sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0