10/12-09

Godkväll!
Jobbat, varit på julfest och inte gjort så mycket mer idag. Imorgon blir det sovmorgon för då är jag ledig! Fy vad skönt, jag ska inte göra nått bara ta det lungt fram till klockan 18 då jag ska på stormöte i Ursviken. Men sen börjar jobbet om igen, lördag, söndag, måndag och tisdag. Aja det ska nog gå det också, tur att jobbet för det mesta är kul.


Försökte mig på att ta en bild på mig själv och det slutar ju som vanligt med en fjortisbild, men men det får väl vara så då :P


Kommentarer
ast.

schysta ögon mannen!

2009-12-13 @ 18:28:34
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0