-16

Idag blev det att vara ute och leka i snön. Det var svårare än vi trodde att göra upp en bana, innan vi var klara så gav jag och Johanna upp. Efter den kalla tiden ute så passade det bra med fika och kaffe.

Sen jobbade jag i 4 timmar och sen hem för att bygga lite pussel med Gustav och Alfred. Jag försökte även hitta en lägenhet i Sundsvall så jag hoppas att jag lyckats men vi får se. Nu ska jag snart se hockey och efter det så blir det nog sova.

Sen så är mormor sämre igen, hon är inlagd på sjukhuset igen för att hon hade varit jättekonstig idag.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0