What to do?

Kan inte vara kvar här! Orkar inte mera snö! Seriöst vart tog våren vägen.
Så nu har jag fått avreagera mig lite känns bra.

Kollade lite på skolor igår både i Uppsala och Luleå då på sjuksköterska Jag är sugen att plugga till hösten. Har iaf tänkt söka sen får vi se om man kommer in och i så fall om man tackar ja eller inte. Annars så har jag också funderat på bibelskola det kan vara kul tror jag.
Men tillbaka till sjuksöterska. Vars ska jag plugga? Luleå? Uppsala?

Luleå: Nära till hem, vilket är både bra och dåligt. Skönt att kanske inte behöva lämna allt och alla. Kan fortfarande jobba en del helger och storhelger när man är hemma.
Uppsala: Långt bort som jag sa bra och dåligt. Roligt att åka iväg lite längre. Inget jobb, kan dock söka nytt men.
Ja jag vet inte riktigt alls vad jag ska göra.
Men sen har vi ju det här med PMU också det är ju fortfarande så att jag vill åka till Afrika och jobba ett tag, när ska det hinnas med då?

nej det här är för mycket för mitt huvud just nu.
Godnatt och Gossip Girl nu.

Förövrigt sett Slumdog milionair idag en riktigt bra film..se den!


Kommentarer
emma

jag har sett den

astrid tvingade mig

den var bra

2009-04-03 @ 16:58:20
ast.

du ska till uppsala.

2009-04-03 @ 21:35:39
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Lina

Såklart Sannah att du ska komma och plugga i Luleå:D ta tag i ditt liv nu och bli en duktig flicka som vissa andra;) hehe

kram:)

2009-04-04 @ 22:23:23
lina

Du glömde föresten en andledning på luleå, MIG!

2009-04-04 @ 22:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0