Magsjuka?

Inte blev det nå sol idag heller inte. Men imorgon hoppas jag att den kommer och tittar fram.
Slutade jobba klockan 12 idag. Tog bussen upp till stan började må illa i bussen och trodde att det skulle släppa men än har det inte gjort det. Hoppas starkt att det inte är magsjuka det passar väldigt dåligt just nu.
Iaf tillbaka till min stadsresa, träffade Rikard på stan och vi gick och fika på CK. Sen blev det en liten promenad där vi till slut hamnade på Kupan. Jag hittade en fjällräven jacka så jag är rätt nöjd, Rikard shoppa också lite.

Väl hemma blev det middag, lax och potatis. Jag hoppas att magen gillade den matan och inte bestämmer sig för att göra sig av med den igen.
Mitt nästa livsprojekt är att försöka lista ut hur man ska ställa sig i bostadskö i Uppsala. Ja det är ett mysterium typ tusen sidor att välja på.
Sen har jag ett annat lite projekt också. Lekparken + stranden på Kallholmen måste det göras något åt. Jag och Hedvig har försökt en gång, men vad blev det då. Jo tre gungor och två gungdjur. Nej jag känner att det måste göras något åt det. Den är värdelös och det bor massor av barn på Kallholmen som inte har någon lekpark nära som dom kan leka i.

Nu blir det lite serier och sen kanske jag ska börja på den tredje boken :P


Kommentarer
ast.

gå in på studentstadens hemsida.

2009-04-30 @ 00:47:39
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0