Shopping i Stockholm

Hemma från stockholm nu..och vad kommer man hem till? Jo en himla snöoväder, vad är det för sätt egentligen!?
Aja resan började iaf i onsdags, steg upp klockan 5 och inväntade skjuts till flygplatsen. Plandet landade på Arlanda vid 7:30 och då tog vi buss till Märsta och sen T-bana till Sollentuna och buss frång Sollentuna till Kista. Vi kom fram till Gustav nån gång vid 9 tror jag och så satte vi igång och städa lite i hans lägenhet och sen bar det av ut på stan. Där spenaderade vi hela dagen fram till ca klockan 19. Vi träffade Tim och följde med han till några skateaffärer vilket jag kan tycka var mindre roande men hur som helst han hitta det han skulle ha. Som sagt vi var tillbaka hos Gustav vid 19 tiden och då lagade vi mat sen kollade lite på Tv och åt Ben & Jerrys glass (HUR GOD SOM HELST). Sen dags att sova. Det var en mycket lång dag men vi hann mycket ta oss från Skellefteå till Stockholm, shoppa, städa och annat.
Onsdagens shopping: Orangerandig tröja och ett par ljusblå jeanslegings.

Torsdag såg väl rätt liknande ut vi steg upp tog T-banan in till Stockholm och började shoppa. Vi stannade i Stockholm tills 16 nån gång och då begav vi oss till Kista för att äta middag och bara slappa.
Torsdagens shopping: Rödrandigt linne, blommingt linne, T-shirt med Janne Långben på, grå tjocktröja, trosor, en prickig kjol och en väska.

Idag, fredag tog vi det ganska lungt. Ingen stress på morgonen och gick bara några trappor ner till Kista gallerian (som jag glömt nämna så bor Gustav i Kista Gallerian, tur att jag inte bor där jag skulle bli så sjukt fattig) och började kolla runt lite på affärerna. Alltså Gallerian där är större än Skellefteås stan så det är stort och behagligt att ha allt på samma ställe kan jag tycka. Iaf det började lungt med shoppingen och fortsatte så resten av dagen också. Vid 12 tiden träffade vi Gustav för att äta Lunch, jag tog en Kebabtallrik som vanligt. God var den. Sen fördrev vi lite mer tid sen bar det av hem igen. Min kväll har spenderat framför Tvn med Så ska det låte och Talang. Nu har jag nog planer på att sova med tanke på att jobb väntar imorgon alldeles för tidigt.
Fredagens shopping: En blommig börs.

Godnatt sov så gott!


Kommentarer
kusinen vick

sanna du shoppar som ett djur!.. man kan nog säga att jag är ganska så avundsjuk!

2009-04-19 @ 15:27:20
Sannah

Ja men jag vet, kan inte hjälpa det!! :S

Jag kommer till Uppsala i mitten av Maj :)

2009-04-19 @ 15:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0