Skärtorsdag

Snart har jag jobbat klart. Bara 1 timma kvar.
Idag har jag iaf hunnit med att städa lite så nu ska nog kusinerna rymmas i huset dom också. Dom kommer ikväll vid 22 eller något sånt. Jag funderar dock på att gå ut i kväll på Station men jag vet inte hur jag ska göra. Jobbar imorgon förmiddag så det blir kanske för lite sömn då. Sen som sagt kommer kusinerna och det kan ju vara kul att träffa dom också. Kanske blir det Balzac imorgon istället men då finns det ju en risk att ingen vill ut med mig eftersom att alla typ är ute ikväll.

Pratat med Emma idag och nu ser det ut som att det blir London i början av Maj troligtvis den 4 det ska bli riktigt kul. Men innan den resan har jag en stockholmsresa med Hedvig att se framemot.

Nu ska jag se om det finns nått gott i det stora påskägget vi har här på jobbet.
Godnatt sov gott!


Kommentarer
simma

SANNAH SKA KOMMA TILL LONDON, HURRA HURRA HURRA.

2009-04-10 @ 00:05:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0