Nu är det äntligen vår!

Nu vågar jag säga att det är vår. I morse klockan 6:30 när jag steg upp och cyklade till jobbet så var det varmt och fåglarna kvittrade. Solen har varit framme hela dagen och det är underbart att snön sakta men säkert smälter bort. I helgen har det ryktas om 14 graders värme och vem är ledig och redo för solning om inte jag :D
På vägen hem möttes jag av en fjärli så nu har även dom vaknat till fåglarnas kvitter, sommaren är på väg!

Snart är det dags för London det är bara en vecka kvar nu TAGGA! Känns bra att få ta fram lite sommar kläder och plocka bort vinterjackan. Jag gjorde ju dock misstaget igår och tog vinterjackan till stan..så sjukt varmt det blev.
Anledning till att jag åkte till stan var en trevlig fikastund med Veronica, det tog ett tag innan vi kunde bestämma oss vars vi ville fika och vad vi ville äta. Det slutade iaf på Kanel, Veronica tog en kycklingsallad och jag en kaka.
Sen åt vi mjukglass i solen..mys mys.

Ikväll ska vi fira Joel som fyller år och sen blir det hem och läsa.

Ha en fortsatt trevlig dag i solen.



Kommentarer
simma

och här är det svensk högsommar.

Man svettas trots att man har kjol och linne och jag har bränt axlarna.

Hoppas verkligen på en lika solig vecka när ni är här!

:)

2009-04-23 @ 20:12:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0