Måndag och det är en ny vecka.

Jobb idag på skäret. Det har gått riktigt bra slutade två och det är som en lagom tid. Solariet blev mitt nästa projekt efter jobbet. Sen hem, åt en väldigt stark och god kycklingwook sen har jag bara läst hela kvällen så nu är den andra boken slut.
Dags att börja på den tredje nu då. Men jag tror dock att jag väntar till tågresan mot stockholm på fredag.

Imorgon jobb till 12 sen får vi väl se om Rikard ville umgås med mig och kanske ta en fika eller nått.
Sen förövrigt så funkar inte internetbanken just nu och det stör mig lite när jag hade tänkt föra över pengar till Emma men då får jag väl göra det imrgon då.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0