Lördag 25 april

Igår fick jag mig upp i tid. Tog mig en långpromenad med Cayenne kom hem och åt lite frukost.
Senare på dagen så försökte jag hjälpa min lillebror att lära sig cykla. Det skulle gå så mycket bättre om han ville lära sig cykla, det är väldigt svårt att lära nån som inte vill lära sig. Men han föll bara en gång och sen gav han upp.
Sen bar det av till solariet, inte fick jag nån färg för det. Jag och min mor hann åka på ÖB och IcaMaxi och handla lite före vi for till mormor och morfar för att fika.
På kvällen var jag tvungen att försöka besämma vad jag skulle göra. Det stod mellan bruks och "klassfest". Det blev iaf klassfesten och det var kul att träffa folk men jag vet inte om det var rätt val ändå. Station sög stundvis.

Idag hade jag tänkt sola men solen kan inte bestämma sig för om den ska vara framma eller he sig bakom molnen och när det är bakom molnen så blir det jättekallt så då är det svårt att ligga kvar. Ikväll vet jag inte vad som händer men det ska säkert bli bra.

Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0