London och sjukt många kissekunder.

Nu är det bestämt London it is! Jag, Emma och Astrid åker om jag inte blandat ihop allt den 1 Maj med natt tåg till Stockholm  sen den 2 bär det av mot London. Kommer hem den 11 tror jag. Aja jag återkommer mer om det där när jag har skaffat mig full kontroll. Det är inte lätt att förstå allt via telefon, sms och msn.


För att lämna London tankarna så varför inte ta upp kissekunder. Jossan brukar skicka sms ibland om hur många kissekunder hon hade. Ja jag vet hon är lite konstig, men för att vara ärlig så var det jag som började ta upp det när vi var i Irland. Ja hur som helst så sist hade hon iaf 69 sekunder. Det är helt sinnes, det är jättelänge. Jossan du måste skämta det är sjukt länge när jag tänker på det.

Aja börja räkna kissekunder och sen så får ni sova så gott, natti natti.


Kommentarer
ast.

hoppsan. vi råkade visst glömma att boka tågbiljetterna. styr upp det sannah.

2009-04-13 @ 21:12:35
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Joss

Det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, jag var så fruktansvärt kissnödig och var tvungen att kissa jättesakta!

2009-04-26 @ 22:44:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0