Idag är det lördag..

..och bra blev den. Först robinson och sen begav vi (jag, Hedvig, Samuel och Joel) oss ut på äventyr.
Vårat första mål var att hitta en basketkorg, vi hittade till slut en på folketshus i Ursviken. Vi spelade ett tag och sen blev det nya äventyr och mål. Vi åkte förbi OK och där var det några som åkte skateboard så vi stanna bilen Samuel hoppa ur gjorde ett trick ramla nästan och hoppade in i bilen sen åkte vi igen. Ja det var längesen jag skratta så mycket! Jag kan tänka mig att dom som var där måste ha undra vad som just hände när vi bara stack igen. Sen åkte vi mot Skelleftehamn igen och vi hamnade då på skarins, det är som lite småmysigt där på bryggan, men det blev för kallt så det blev bara en kortvisit. Sen blev det en sväng förbi rönnskär sen hem.
Nu ska jag läsa lite sen sova.

Spotify just nu:
Jack Johnson

Godnatt sov gott!


Kommentarer
spellista till spotify från anonym

http://open.spotify.com/user/jonrid04/playlist/4pra6SoOFSTvHRvhrCkziC

2009-04-26 @ 12:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0