Hockey VM Sverige - USA

Idag har jag mått bättre än igår. Inte någon magsjuka, vad skönt. Jag har städat, bytt i min säng och börjat packa idag, det är jättesvårt att packa. Jag vet inte vad jag ska ha med mig, vad är det för väder..MARIA HJÄLP!? :P

Imorgon blir det laga mat sen åka till Ursviken och hjälpa till lite med att sälja sockevadd och popcorn. Kanske blir det att måla ansikten också, men jag varnar er måla er inte hos mig, jag är inte bra! :P Sen efteråt så tror jag vi ska försöka söka upp en eld och grilla lite. Det blir nog mysigt.

Nu tillbaka till hockeyn. Just nu 3-2 till USA.

Sverige vann till slut med 6-5 och då ska man tänka på att dom tog igen ett 2-5 underläge och vann på förlängning. Imorgon är det match igen och då mot Ryssland.
Nu är det dags att sova, natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0