Fy vad jag hatar..

..att hitta på en rubrik, måste det sättas en rubrik på allt?
Sol idag, jag tror att jag ska lägga mig en stund och sola. Skulle egentligen träffa Malin idag men jag var ju som tvungen att varna henne för mitt illamående igår och min bror som haft magsjuka.
Vi kom överens om att det är bättre att träffas när risken för sjukdomen som är så hatad attt det finns inte, inte var något hot. Jag kommer nu istället att försöka hinna med lite solning, ska städa, packa och renbäddasängen. Bäst jag sätter igång så jag blir klar nån gång.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Rubrik = En kort text, vanligen bestående av ett fåtal väl valda ord, som fungerar som en mycket kort sammanfattning eller redogörelse för det innehåll som följer i den efterföljande texten. (Wikipedia)

Då tycker jag så här att man ser väl vad det handlar om när man börjar läsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0