Fredag & Lördag

Än så länge har väl helgen varit bra.
Fredag var det jobb till halv 5 sen tog jag med min kusin Vicki på Balzac. Jag vet inte riktigt vad vi tycker om kvällen. inte så mycket folk och ganska konstigt folk. Men rätt kul var det ändå.
Idag steg vi upp och gick hela släkten på stan (okej inte hela men alla som är här och hälsar på nu, vilket egentligen bara är en liten del men ändå). Vad jag inte visste var att vi hade tidspress så jag hann inte riktigt dit jag ville men lika bra är väl kanske det när pengarna behövs till stockholmsresan.

Ikväll blir det en god släktmiddag och sen Robinson och spel..kanon! :D

Nu är det dags för Scrubs och Andra Avenyn.
Ha det!

Sannah


Kommentarer
Djuret

Jag tycker att mina 69 kissekunder förtjänar att bli omnämnda i bloggen!

2009-04-12 @ 15:32:50
Djuret

Jag tycker att mina 69 kissekunder förtjänar att bli omnämnda i bloggen!

2009-04-12 @ 15:34:11
Djuret

Jag tycker att mina 69 kissekunder förtjänar att bli omnämnda i bloggen!

2009-04-12 @ 15:37:03
Anonym

LONDON BABY

2009-04-12 @ 20:04:06
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Sannah

Jag lovar Jossan att näta inlägg kommer att ha med dina 69 kissekunder för dom var helt sjuka!! :P



Astrid det kommer bli AWESOME!

2009-04-13 @ 01:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0