"Forma" vilken bra affär.

Idag blev det stan med mor min. Vi skulle handla pysselsaker som mamma skulle ha till skolan och sen skulle vi även handla present till pappa. Det tog tid att hitta allt till pysslet vill jag lova. Vi letade lerkrukor och massor med annat. Det fanns ju så mycket att välja på. Massa olika färger på hattar och olika storlekar på näbbar det är svårare än man tror att göra en kyckling. Iaf så var vi på pysselaffären och jag blev jättesugen på att göra halsband och armband dom har verkligen allt på den där affären..oj oj vad kreativ jag blev när jag var där inne. Synd bara att kreativiteten släppte när vi lämnade affären. Måste börja göra besök där oftare.

Ja det var ju mest mamma som handlade denna gång. Men jag han med några inköp jag också. Köpte schampo och balsam sen köpte jag en "köttätande växt". Om vi säger så här, jag har dödat några så jag sa när jag köpte den att jag ville ha den som har bäst chans att överleva så vi ska nu se om det stämmer och jag kan lyckas.
Oj höll nästan på att glömma köpte faktis 4 stycken glas också. Fy så roligt det är att handla saker tills när man ska flytta.

Kvällen spenderades i vanlig ordning på Bruks. Idag var det bara chillkväll. Spela spel och prata, det var mysigt. Imorgn blir det att laga mat och umgås med folk, vet inte riktigt vilka vi blir än men det kommer bli kanon.
Sen har jag också börjat tagga på Stockholmsresan som blir av den 15. Jag och Hedvig åker ner på en kort visit i Stockholm och ska shoppa och bara slippa snön ett tag.

Oj vad klockan han bli mycket idag också. Nej "Så ska det låta" får vänta till imorgon.
Godnatt sov så gott.

BodaNova, Hope


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0