Bullbak

Tisdag idag. Steg upp i tid för att hinna baka bullar och sola. Bullbaket gick väldigt bra men solning gick mindre bra för solen vägra ju vara framme idag. Sola gjorde jag däremot igår och lite färg fick jag, jag ser solränderna och sen så är det svårt att missa mitt röda ansikte.
Hur som helst åter till tisdagen. Rikard kom förbi en stund idag och vi kollade lite på "Sanningens ögonblick" han som var med vann 500 000. Men jag tycker inte att han fick några svåra frågor men men.

Imorgon bär det av till Stockholm med Hedvig. Jag måste gå och lägga mig i tid idag för flyget går väldigt tidigt imorgon. Oj vad trötta vi ska vara imorgon kväll när vi stigit upp tidigt och sen gått på stan hela dagen.

Tanken som slagit mig många gånger slog mig även idag. När ett sms inte blir mottaget vars håller det hus när det är skickat från min mobil men inte mottaget till den som jag skicka det till.
Fundera på det och berätta sen hur det är..tack på förhand!

ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Veronica

Ja alltså jag försöker skicka sms till dig, men de kommer aldrig iväg. varför så stora problem för oss?

Ha det bra i storstaden. KRAM

2009-04-15 @ 23:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0