Bra lördag

Lugn lördag. Har städat och bakat. Sen vid halv sex tiden gick jag ner till Hedvig och när resten av folket kommit så lagade vi mat. Det blev grillade kycklingfilér med pommes och wookgrönsaker till. Det blev väldigt bra. Till efterrätt åt vi glass och bär med chokladsås. Mums!

Sen såg vi Robinson. Ja alltså jag tycker ju att det är bra, men alltså åker inte den där jobbiga killen i det laget som är på den bra stranden ut snart så blir jag tokig. Jag klarar ju inte av människan! Fattar inte hur dom som bor med han gör det. Nej fy så störande han är. Och sen kan han ju inte snacka heller, nej säger jag. Hoppas dom röstar ut han nästa vecka!

Imorgon blir det mat hos farmor och farfar sen vet jag inte riktigt mer vad jag ska hitta på.

Nu ska jag läsa lite så jag nån gång blir klar med mina böcker, har alldeles för många som jag vill läsa. Men jag börjar med Twilight sen får vilken det blir sen.
God natt sov gott.



Kommentarer
ast.

grillade kyckligfiléer med pommes, wookgrönsaker och små glasbitar?

2009-04-05 @ 20:46:41
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Anonym

Alltså nej tyvärr eller tur kanske det var eller jag vet inte vad man ska säga, men nej inte nå glas i kycklingen.

2009-04-05 @ 21:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0