Loppis

Vaknade av att Astrid ringde och fråga om jag skulle på loppis. Jag steg upp åt lite frukost och begav mig mot stan. Hämtade Astrid och vi tog tag i loppisen som var som ett helt projekt. Det var jättemycke bord så jag lovar att vi missa nått. Dock så vet man inte vad man missar så man mår inte dåligt av det. Astrid hittade en klocka, ett halsband och en film. Själv så höll jag på att ge upp med mit sökande efter en fiskskål då vi på sista bordet såg en för 30 kr som jag köpte. Imorgon blir det att åka upp på solbacken och köpa fiskar, måste nog skriva en lista på vad som ska inhandlas. Iaf tillbaka till dagen, efter loppisen åkte vi upp på vitberget och satt och pratade ett tag, mycket trevligt. Sen bar det av till solbacken för att inhandla middag, jag köpte kroketter, grillkorv med en creme fraiche med chilismak såg framemot den middag men när jag skulle hämta Cayenne hos mormor och morfar blev jag bjuden på middag. Och jag menar vem kan tacka nej till hemmagjorda köttbullar. Ja inte då jag. Tack mormor.

Och nu kom jag ju även på att jag ska till tandläkaren imorgon, längtar inte kan jag ju säga.

Snart kommer familjen hem, jag försöker njuta av mina sista timmar i lung och ro för snart blir det livat igen.

Nu ska jag se om jag kan bygga ihop min TV-bänk.
Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0