Uppsala, söndag

Idag har jag varit på Gränby med Mormor och Vicki, mormor inhandlade en väska och jag hitta en sjal och en kjol. Ja att man inte ska lyckas gå på stan utan att handla, det är ju hemskt.

Nu ska vi snart bege oss till Petra och Niklas för att äta middag, det bjuds på surströmming och till barnen (jag också), så bjuds det på nått annat.
Hejs



Hemma från middag hos Karendahls. Det var god mat och trevligt sällskap.
Nu blir det väl en kväll framför tvn :)

Hejs



Och en tvkväll blev det. Jag, Irené och Vicki kollade på Batman Begins, trodde att jag hade sett den förut men jag kan inte ha gjort det. Den var riktigt bra faktis, blev sugen på att se The Dark Night så måste nog göra det nån dag framöver :)

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0