Lördag 1 augusti

Jobbat på travet idag. Det gick bra men blev lite långtråkigt mot slutet men annars så. Väl hemma så blev det middag med Hedvig, Joel, Olov och Alfred. Sen hyrde vi en film, den hette "Mammoth", det var en bra film, men inte nån feelgood, jag blir irriterad så fort jag tänker på den. Sen blev det en omgång "Bamse och honungsjakten" och Alfred vann så klart igen. Jag funderar på om jag ska orka åka upp till stan imorgon på loppis, just nu känns det lite jobbigt men det kan bli av. Nu börjar snart Criminal Minds på 9.an så det blir av att se.

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0