jobb och flytt

Har just fått en ny definition på vad jag egntligen har för arbetsuppgifter. Jag är ett hjälpminne och en trygghet, tycker att det var en bra beskrivining.
Annars idag då, ja jag har hjälpt Lundströms att flytta. Var ju som ett äventyr att flytta ett hus till en 4:a men lite ordning hann vi ändå få innan jag åkte.
Imorgon jobbar jag delad tur så kanske tar mig en sväng på matfesten om jag orkar annars kommer jag att ligga hemma och kolla på film, det är rätt skönt att inte göra nått när man ska tillbaka på jobbet igen.

Nu ska jag börja se True Blood.
Hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0