Fiskägare

Idag har jag hunnit med att följa pappa och lämna tillbaka bilen sen åka en sväng på Arkens Zoo på solbacken och sen tandläkaren. På solbacken köpte jag mig fyra fiskar, Ola han är orange slöjstjärt, Måns är en svart fisk med cyklopögon, Johnny Depp har ett svart öga och är spräcklig och Orlando Bloom är vit med en orange fläck på huvudet. Hos tandläkaren gick det bra, det blir att teckna en tandförsäkring nästa gång jag ska dit vilket är om typ 2 år. Men jag må då säga att betala hos tandläkaren var inte så roligt alls.

Nu ska jag se om den där TV-bänken kan bli klar snart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0