en ynka liten

Idag insåg jag hur lätt man kan göra nåns dag. Jag varit ute och gick med en av gamlern på jobbet och allt hon kunde prata om efter det var att vi hade varit ute och handlat och gått osv. Då trivs jag med mitt jobb.

Ikväll blev det fiska i örviken, det nappa men det ville dock inte fasta nog många gånger om du frågar mig. Jag fick en liten aborre som jag kasta i igen, Olov fick två som släppte just innan båten och Joel fick en hyfsat stor. Hedvig fiska inte och Alfred fick inte nå fisk.

Imorgon jobbar jag till 17 och efter det så kanske det  blir att hänga med Vera men inget är bestämt än.
Nu ska jag gå och skära lite ananas och äta det tillsammans med glass.

Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0