alltså vilken dag

Idag har varit en av mina värsta dagar på jobbet! Det var verkligen inte nån höjdar dag, men nu är den över och det är bara att ta nya tag till imorgon för då jobbar jag igen.
Ikväll blir det bio med Hedvig, Olov och Joel. Vi ska se "Inglorious bastards" så det är bara att tagga till.

Annars då. Jo gårdagen var riktigt bra. Hade timmar på jobbet så när jag var ledig så åkte jag till Olov och kollade på film. Sen bar det av mot jobbet igen. En riktigt lugn kväll och när jobbet slutat klockan 21 så åkte jag på utflyttningsfest hos Lundströms i huset på kallis. Det var mycket trevligt. Vi hade kul när vi hitta utklädningslådan. Jag och Hedvig hitta två gamla baddräkter som vi tog på oss. Snygga var vi inte men roligt hade vi. När alla hade åkt hem så kom vi på att vi skulle bada i deras bubbelbad med baddräkterna. Det var jättemysigt. Bilder kommer sen ;)

Nu ska jag gå ner och ventilera lite om min dag för min mor.

Hejs

En av bilderna på oss ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0